Cea mai mare bucurie

Sunt un om care îşi iubeşte profesia. Ceea ce americanii numesc „workoholic” e prea sărac în sensuri pentru a mă defini exact. Mă mândresc de asemenea că sunt înconjurată de oameni care, la rândul lor, fac cinste profesiilor pe care le practică. De aceea am marea bucurie să introduc în „scenă”, din generaţia nouă de traducători, o Profesionistă: vă recomand în Bucureşti cu cea mai mare încredere şi răspundere – doar am văzut-o crescând sub ochii mei – pe o tânără traducătoare de germană–engleză, cu licenţă şi master de la Facultatea de Limbi Străine, secţia Traducători, colaboratoare de 8 ani a biroului meu, deja cu state de 1 an în capitală (aştept CV-ul să mă mândresc cu el!).

Vă rog aplauze de încurajare pentru…. sora mea !!!

Published in: on 11/12/2009 at 12:16  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://oanabazavan.wordpress.com/2009/12/11/cea-mai-mare-bucurie-3/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

