Scrie-mi, Doamne, ziua despărţirii! – Dinu Ianculescu

Scrie-mi, Doamne, ziua despărţirii

Pe o frunză, pe un colţ de cer !

Şi primeşte, Doamne, să-ţi mai cer

Steagul de pe streaşina clădirii

Cel fălos în vânturi până ieri

Şi umflat de lauda privirii.

Scrie-mi, Doamne, ziua despărţirii

Pe o frunză, pe un colţ de cer.

 Rugăciune să aduc iubirii,

Ascultând pădurea până pier

Şi-nvelit în faldul lui, prin ger,

Să alătur pasul meu oştirii.

Scrie-mi, Doamne, ziua despărţirii !

Published in: on 22/11/2009 at 16:48  Lasă un comentariu  

The URI to TrackBack this entry is: https://oanabazavan.wordpress.com/2009/11/22/scrie-mi-doamne-ziua-despartirii-dinu-ianculescu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

