Ci ne izbăveşte de cel viclean….

Niciodată nu mi-a fost prea clar ce înseamnă să fii „tulburat cu duhul”. Cunoşteam sensul expresiei dar nu o simţisem pe pielea mea, până într-o seară când mi-a picat în mână o genială antologie a inepţiilor spuse de celebrităţi, „Mi-e rău la cap, mă doare mintea” publicată de Radu Paraschivescu în colecţia „Râsul lumii”. În urma lecturii, am acordat, într-un clasament propriu al aberaţiilor absolute citite vreodată, locul I unui oarecare domn Lorin Fortuna, despre care nu mai auzisem şi, sincer, nici nu aş mai vrea să aud. De ce? Pentru că, împinsă de o curiozitate morbidă, am citit vreo jumătate de oră din opera delirantă a distinsului domn pe site-ul domniei sale şi efectiv de atunci mi-e rău la cap de mor, mă doare mintea de mi-aş face lobotomie totală. Nu vă mai ţin de vorbă, vă las să vă „cruciţi” şi la propriu, şi la figurat, de o dementă viziune asupra vieţii:

După încheierea fazei competiţionale civilizaţionale menţionate, o grupare dizidentă din cadrul civilizaţiei gravitaţionale: şerpiliană şi pestiliană, au constituit o coaliţie civilizaţională dizidentă care a declanşat o revoltă antidumnezeiască, prin care un demiurg omniversal: Diavolo, s-a proclamat: Dumnezeu-Unul, fiind sprijinit corespunzător de alţi doi demiurgi omniversali: Mefisto (şerpilian) şi Scarfas (pestilian – accentuat gravitaţional).

Ce, n-aţi înţeles nimic? Nu-i bai, vă mai dau exemple:

Conducerea Misiunii Lumeşti de anihilare a agresiunii civilizaţionale şerpiliene dizidente precum şi a urmărilor acestei agresiuni asupra Lumii Fizice a Planetei Terra face cunoscut că după adoptarea hotărârii de anihilare totală a Civilizaţiei fundamentale şerpiliene şi aplicarea respectivei hotărâri s-a constatat că reprezentanţi ai civilizaţiei şerpiliene care se aflau în baze existenţiale implementate în cadrul altor civilizaţii au fost ajutaţi, pentru a-şi menţine existenţa lor şi a bazelor lor, de către reprezentanţi ai civilizaţiei fundamentale pestiliene – somniliene.

Şi dacă vreţi să ştiţi, respectivul for nu e singurul care dă comunicate pe drăcescul site cu pricina, ci şi „Departamentul de Apărare Ezoterică a Lumii Fizice a Planetei Terra 1” şi „Conducerea supremă a Creaţiei Divine Virtuale –Mixte Gravitaţional Luminoase”.

Tot n-aţi înţeles? Nici eu … Să mai încercăm împreună:

Am dormit cu o cruce la gât şi am observat apoi o arsură pe piept în formă de cruce. Îmi puteti da vă rog o explicaţie? Să fi dormit într-un anume fel, astfel încât să se producă acel semn în formă de cruce? Răspuns: Cele menţionate pot fi considerate ca o atenţionare asupra limitelor simbolului crucii care semnifică doar ansamblul celor 2 energii fundamentale: gravitaţională şi luminoasă, precum şi că acest simbol trebuie abandonat în favoarea eventuală a altor simboluri care să reflecte şi alte energii cum ar energiile principale: informaţională, senzorială, emoţională şi sexuală care trebuie produse de către fiinţele superioare.

Daa, acum m-am lămurit! „Sacroterapeutul astral”, care consideră că un creştin practicant este posedat la nivel de animare existenţială de către una din civilizaţiile extratereste agresoare, este unul din profeţii despre care Domnul spune: „Nu ascultaţi cuvintele proorocilor, care vă profeţesc, că vă înşeală, povestindu-vă închipuirile inimii lor, şi nimic din cele ale Domnului. N-am trimis Eu pe proorocii aceştia, ci au alergat ei singuri; Eu nu le-am spus, ci au profeţit ei de la ei.” (Ieremia 23 – 16, 21)

E înfiorător unde te poate duce fanatismul, devierea de la normalitate şi fantasmagoriile misticoido-ezoteriste. Oameni buni, să ne ajute Dumnezeu să ne păstrăm capul pe umeri!


Dar nu vor merge mai departe, pentru că nebunia lor va fi vădită tuturor. (1 Timotei, 3, 9)

Published in: on 29/01/2008 at 11:15  Lasă un comentariu  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://oanabazavan.wordpress.com/2008/01/29/ci-ne-izbaveste-de-cel-viclean%e2%80%a6/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

